Top

قوانین


در ادامه محتویات این صفحه منظور از "فروشگاه طاها7"، "وب سایت فروشگاه اینترنتی  طاها7" به آدرس اینترنتی taha7.ir می باشد. قوانین و ضوابط بیانگر چگونگی استفاده و محافظت از هرگونه اطلاعاتی است که شما هنگام استفاده از این فروشگاه وارد نموده اید. فروشگاه طاها7 به حفظ اطلاعات حریم شخصی شما متعهد است. فروشگاه طاها7به دلیل بروزرسانی های مختلف در هر زمان ممکن است متن این بیانیه را تغییر دهد لذا خواهشمند است جهت اطمینان از رضایت بخش بودن هرگونه تغییرات، این صفحه را به صورت دوره ای بازدید نمایید.

 

  ثبت اطلاعات شخصی

كاربران هنگام سفارش مي بايست اطلاعات كامل و صحيح وارد نمايند. بديهي است مسئوليت مسائل و مشكلاتي كه در اثر نقص در اطلاعات وارد شده براي سفارش و تحويل پيش مي آيد بر عهده فروشگاه طاها7 نمي باشد.

 اطلاعات مورد نیاز در هنگام خرید:

نام و نام خانوادگی
اطلاعات تماس دقیق شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن
اطلاعات آماری مثل آدرس، کدپستی، و ...


موارد استفاده اطلاعات کاربران:

اطلاعات فوق برای ارسال کالا، و فراهم کردن خدمات بهتر برای کاربران، مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این اطلاعات ممکن است در بهبود روند ارائه محصولات و خدمات ما به کار گرفته شوند. ممکن است به طور دوره ای ایمیل هایی درباره ی محصولات جدید، پیشنهادات ویژه یا اطلاعاتی دیگر را به آدرس ایمیلی که شما وارد نموده اید ارسال کنیم. در زمان های مختلف، امکان دارد تا از اطلاعات شما برای تماس با شما در جهت اهداف پژوهشی/تجاری استفاده نماییم. تماس با شما از طریق ایمیل، تلفن و یا فکس صورت خواهد گرفت. همچنین این سیاست وجود دارد تا به منظور سفارشی سازی فروشگاه در جهت جلب توجه بیشتر کاربران، این اطلاعات به کار گرفته شوند.


امنیت اطلاعات:

فروشگاه طاها7 متعهد می گردد تا در حفظ امنیت اطلاعات فردی کاربران تمام تلاش خود را به کار بندد. به منظور جلوگیری از دسترسی غیر مجاز و یا انتشار اطلاعات شخصی کاربران، تجهیزات الکترونیک پیشرفته و قابل مدیریت برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران در نظر گرفته شده است.
اطلاعات شخصی شما هرگز به فروش نرسیده و همچنین بدون داشتن اجازه ی خود کاربر و یا حکم مراجع قانونی، اطلاعات به ثبت رسیده توزیع و در دسترس شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت. چنانچه تصور می کنید اطلاعاتی از شما در دسترس ما قرار گرفته است که نادرست و یا ناقص اند، لطفاً هر چه سریعتر با ارسال یک ایمیل به ما، این موضوع را به اطلاع فروشگاه طاها7 رسانده و طاها7 خود را موظف نموده تا هرگونه اشکال در اطلاعات را یافته و برطرف نماید.
فروشگاه طاها7 به اطلاعات خصوصي كاربران احترام گذاشته و با جديدترين تكنولوژي هاي امنيتي از آن محافظت مي نمايد.


  حقوق فروشگاه طاها7

ــ خدمات و محتويات فروشگاه طاها7 براي استفاده شخصي و غيرتجاري مشتريان عرضه شده است. مالكيت معنوي اطلاعات موجود در آن متعلق به فروشگاه طاها7 مي باشد و هر گونه سوءاستفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني دارد. استفاده غيرتجاري از محتويات سايت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مايليد از سرويس ها و اطلاعات سايت جهت مقاصد تجاري استفاده نمايد مي بايست از طريق info@taha7.ir اجازه كتبي كسب نماييد.

ــ فروشگاه طاها7 هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و فروشگاه طاها7 مسئوليتي بابت مشكلاتي كه در اثر نقص در اينترنت، مسايل مخابراتي، تجهيزات سخت افزاري و ساير موارد مشابه آن در روند پرداخت پيش آيد، نمي پذيرد.

ــ كاربر متعهد مي گردد از اين سايت براي رسيدن به اهدافي بر خلاف قوانين استفاده نكرده و به گونه اي از آن بهره برداري نمايد كه منجر به آسيب رساندن به سايت نگردد. همچنين كاربر مجاز به دست يافتن يا تلاش براي دست يافتن به اطلاعات يا محتوياتي كه محرمانه بوده و يا توسط پشتيبانان سايت در دسترس قرار نگرفته نيست.

ــ ممکن است ما سرویس های خود را به هر دلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی، تغییر داده و حق تغییر شرایط این سرویس ها نیز برای ما محفوظ خواهد بود. بنابراین، شرایط استفاده از سرویس های فروشگاه طاها7 هر از گاهی به روز خواهد شد. در این صورت تاریخ درج شده در بالای این صفحه نشان دهنده آخرین زمان به روز رسانی خواهد بود.

ــ فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.

 

  امنیت کاربر

ارتباط فروشگاه با كاربران فقط از طريق وسایل ارتباطی با مشخصاتی که در سایت آمده است صورت مي پذيرد و كاربران مي توانند هر زمان كه مايل بودند از طريق يكي از روش هاي ذكر شده در بخش "تماس با ما" اقدام به برقراري ارتباط با پشتيبانان سايت نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دريافت نمايند. توجه و دقت داشته باشید که اگر از شماره یا راه های ارتباطی غیر از آنچه در بخش تماس با ما فروشگاه طاها7، با شما تماس گرفته شود و سواستفاده گردد، هیچ مسوولیتی بر عهده این فروشگاه نمی باشد. پس حتما صفحه تماس با ما را مطالعه و تماس های دریافتی را با آن صفحه چک نمایید. بديهي است به نظراتي كه به هر شكل حاوي مسايل سياسي، مذهبي و يا توهين باشد پاسخي داده نخواهد شد.

 

  تعویض کالا

ـ مشتري مي تواند سفارش خود را با خيال راحت تا 7 روز پس از خريد تعويض نمايد.
ـ تعويض كالا با هر كالايي كه فروشگاه طاها7 در آن زمان داشته باشد امكان پذير مي باشد.
ـ هزينه هاي ناشي از تعويض در صورتي كه مربوط به تغيير درخواست مشتري باشد(مانند پيك و ...) به عهده مشتري مي باشد.      

 

  بازگشت کالا

روند بازگشت کالا در فروشگاه طاها7 بدین صورت است که چنانچه سفارشی شرایط لازم را داشته باشد مشتری می تواند طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی حداکثر تا 7 روز کاری درخواست برگشت کالا را در بخش پشتیبانی سایت داده تا بعد از بررسی و تائید کالا برگشت داده شود.

ــ شرایط بازگرداندن کالا
با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در فروشگاه طاها7، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌های آرایشی و بهداشتی، گیاهان دارویی، کتاب و رسانه و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف فروشگاه طاها7 همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، فروشگاه طاها7، 7روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

ــ استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
ـ اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
ـ اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه طاها7 اطلاع داده شود.
ـ این سرویس اشکال‏‏‌های فنی  و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.  استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.
ـ اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
ـ وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش طاها7 از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
ـ اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
ـ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
ـ اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
ـ آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش طاها7 از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
ـ اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
ـ اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات طاها7 (شماره تلفن 55876057-021) اطلاع داده شود.
ـ اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که  در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
ـ اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
ـ آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش طاها7 اطلاع داده شود.
ـ با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه طاها7 تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
ـ کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش طاها7 ارسال شود.
ـ در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کنید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به طاها7 بازگردانده شود.

 

  آبنبات(بن خرید) و شرایط استفاده

ـ آبنبات (بن های خرید)، امتیازیست ویژه که فروشگاه طاها7 جهت تشویق حداکثری، به همه‏‌ی مشتریان خود اعطا می‏‌کند.
ـ آبنبات (بن های خرید)، ماهیت ریالی نداشته و در واقع امتیازی است برای دریافت تخفیف قطعی در خرید.
ـ میزان دریافت آبنبات بستگی به خرید، نوع خرید، شرکت در برنامه ها و طرح های فروشگاه طاها7 دارد.
ـ آبنبات ها محدودیت زمانی ندارند.
ـ آبنبات ها را نمی توانید به دیگران انتقال دهید اما با آنها می توانید برای دیگران از فروشگاه طاها7 خرید کنید.
ـ در قبال آبنبات ( بن خرید) مبلغی از طرف فروشگاه پرداخت نمی گردد و فقط می توانید با آن از فروشگاه تخفیف گرفته یا خرید کنید.

 

  توجه کنید

هرگونه نقص و عيب بايد در مدت 48 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن 09305537433 و يا ايميل info at taha7.ir به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و اقدام لازم صورت پذيرد. پس از 48 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست
تاريخ هاي قرعه كشي در سايت اعلام عمومي مي شود. واعضا نیز میتوانند از امتیاز خود با خبر شوند.

 

  چگونه می توانید سوالات بیشتر خود را بپرسید؟

شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.